Reklamačný poriadok
















    Reklamačný
    poriadok



     





    REB
    - REAL PARTNERS, s.r.o.





     Obchodný register Okresného súdu
    Bratislava I, oddiel Sro, vl. č. 40916/B, IČO: 36366226, DIČ: 2022194746, IČ
    DPH: SK2022194746 podľa §4,



    sídlo: Vlčie hrdlo 61, 821 07 Bratislava, Slovenská republika.





    Konateľ: Ing. Martin Ilavský





     



    1.     Spoločnosťou sa rozumie právnická osoba, podnikajúca na území
    Slovenskej republiky, zapísaná v obchodnom registri, pri
    predmete činnosti: sprostredkovanie
    predaja, prenájmu a kúpy nehnuteľností (realitná činnosť).



    2.    
    Klientom sa rozumie
    akákoľvek fyzická či právnická osoba, ktorej spoločnosť poskytuje svoje služby
    na základe vyššie uvedeného predmetu činnosti.



    3.    
    Ak klient usúdi, že
    služby poskytované príslušnou spoločnosťou sú nevyhovujúce alebo bude mať k
    vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je oprávnený uplatniť výhradu /
    výhrady (ďalej len „reklamácia/reklamácie“):



    a)    
    poštou na adrese:
    REB -
    REAL PARTNERS, s.r.o., Vlčie hrdlo 61, 821 07 Bratislava, Slovenská
    republika



    b)   
    osobne
    na adrese: REB - REAL PARTNERS,
    s.r.o., Vlčie hrdlo 61, 821 07 Bratislava, Slovenská republika



    c)    
    elektronicky na
    adrese: ilavsky@reb.sk



    d)    telefonicky
    na čísle  0911 834 835



    e)    
    spoločnosť a klient sa v prípade
    telefonického kontaktu dojednajú na ďalšom postupe ohľadne podania a spísania
    reklamácie, postupu pri jej riešení atď.



     



    4.    
    Spoločnosť spíše s
    klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol
    v papierovej forme. Rovnopis alebo kópiu reklamačného poriadku si ponecháva
    aj klient podávajúci reklamáciu.



    5.    
    Klient je povinný
    uplatniť reklamáciu písomne s vlastnoručným podpisom a je povinný ju spísať
    určito, zrozumiteľne, správne a presne uviesť reklamované skutočnosti, ktoré
    namieta a svoje tvrdenia aj vierohodným spôsobom dokázať - preukázať, najmä
    predložením právne relevantných dokladov, ktoré je povinný obstarať na svoje
    vlastné náklady. Klient je ďalej v tejto reklamácii povinný uviesť aj práva,
    ktoré týmto spôsobom voči spoločnosti uplatňuje a ktoré nie je oprávnený neskôr
    meniť bez súhlasu spoločnosti.



    6.    
    Spoločnosť klientovi
    podávajúcemu reklamáciu, potvrdí prijatie reklamácie.



    7.    
    Spoločnosť preskúma
    opodstatnenosť reklamácie a uzná ju ako oprávnenú, alebo neoprávnenú.



    8.    
    Klient je povinný spoločnosti
    poskytnúť všetku súčinnosť potrebnú na objasnenie reklamovanej skutočnosti.



    9.    
    Vybavenie reklamácie
    sa uskutoční ihneď, prípadne v odôvodnených prípadoch do 3 dní. Ak to nie je
    možné, najmä ak sa vyžaduje zložité zhodnotenie stavu reklamovanej služby,
    klient je o vybavení reklamácie upovedomený najneskôr do 30 dní odo dňa
    uplatnenia reklamácie.



    10. 
    Pokiaľ spoločnosť uzná
    reklamáciu za oprávnenú, poskytne klientovi náhradu vo forme zľavy na
    reklamovanú službu alebo iné plnenie.



    11. 
    Neuznané reklamácie oprávňujú klienta na podanie
    žiadosti o opätovné preskúmanie oprávnenosti reklamácie do rúk konateľa
    spoločnosti, ktorý reklamáciu znovu posúdi a svoje rozhodnutie oznámi
    klientovi.



    12. 
    Na základe zistení
    učinených z reklamačných protokolov vyvodzuje spoločnosť dôsledky, stanovuje
    metódy, návody a dáva pokyny, aby bolo možné predchádzať vzniku prípadných
    ďalších reklamácií.



    13. 
    Ostatné právne vzťahy
    medzi spoločnosťou a klientom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom,
    sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi spoločnosťou
    a klientom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov
    platných na území SR, a to v tomto poradí.



    14. 
    Spoločnosť je
    oprávnená z dôvodu zmien vo svojej obchodnej politike alebo zmien právnych
    predpisov na území SR, alebo na základe vývoja právneho alebo podnikateľského
    prostredia, alebo v záujme bezpečného fungovania informačného systému, alebo
    minimalizácie rizika, tento Reklamačný poriadok kedykoľvek meniť, alebo
    dopĺňať.



    15. 
    Spoločnosť určí
    zverejnením alebo vo svojich prevádzkach alebo na svojej internetovej stránke
    aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Za vady služieb nemožno považovať
    čerpanie služieb menšieho rozsahu spôsobené samotnými okolnosťami vyššej moci –
    napr. povodeň, snehová kalamita, víchrica, krupobitie, poškodenie bleskom,
    vrátane prerušenia dodávok elektrickej energie alebo vody.



    16.  Spoločnosť spracováva osobné údaje v zmysle zák. č. 18/2018
    Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých
    zákonov. Spracúvanie osobných údajov je
    zákonné, ak sa vykonáva na základe aspoň jedného z týchto právnych
    základov



    a)    
    dotknutá osoba vyjadrila súhlas so spracúvaním svojich
    osobných údajov aspoň na jeden konkrétny účel,



    b)   
    spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie
    zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia
    pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby,



    c)    
    spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné podľa
    osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika
    viazaná,



    d)   
    spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na ochranu
    života, zdravia alebo majetku dotknutej osoby, alebo inej fyzickej osoby,



    e)    
    spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na splnenie
    úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej
    prevádzkovateľovi, alebo



    f)    
    spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na účel
    oprávnených záujmov prevádzkovateľa alebo tretej strany okrem prípadov, keď nad
    týmito záujmami prevažujú záujmy alebo práva dotknutej osoby vyžadujúce si
    ochranu osobných údajov, najmä ak je dotknutou osobu dieťa; tento právny základ
    sa nevzťahuje na spracúvanie osobných údajov orgánmi verejnej moci pri plnení
    ich úloh.



    17.  Právny
    základ pre spracúvanie osobných údajov podľa odseku 1 písm. c) a e)
    musí byť ustanovený v tomto zákone, osobitnom predpise alebo v medzinárodnej
    zmluve, ktorou je Slovenská republika viazaná; osobitný zákon musí ustanovovať
    účel spracúvania osobných údajov, kategóriu dotknutých osôb a zoznam
    spracúvaných osobných údajov alebo rozsah spracúvaných osobných údajov.
    Spracúvané osobné údaje na základe osobitného zákona možno z informačného
    systému poskytnúť, preniesť alebo zverejniť len vtedy, ak osobitný zákon
    ustanovuje účel poskytovania alebo účel zverejňovania, zoznam spracúvaných
    osobných údajov alebo rozsah spracúvaných osobných údajov, ktoré možno
    poskytnúť alebo zverejniť, prípadne príjemcov, ktorým sa osobné údaje poskytnú.



    18.  Ak
    spracúvanie osobných údajov na iný účel ako na účel, na ktorý boli osobné údaje
    získané, nie je založené na súhlase dotknutej osoby alebo na osobitnom
    predpise, prevádzkovateľ na zistenie toho, či je spracúvanie osobných údajov na
    iný účel zlučiteľné s účelom, na ktorý boli osobné údaje pôvodne získané okrem
    iného musí zohľadniť



    a)    
    akúkoľvek súvislosť medzi účelom, na ktorý sa osobné
    údaje pôvodne získali, a účelom zamýšľaného ďalšieho spracúvania osobných
    údajov,



    b)   
    okolnosti, za akých sa osobné údaje získali, najmä
    okolnosti týkajúce sa vzťahu medzi dotknutou osobou a prevádzkovateľom,



    c)    
    povahu osobných údajov, najmä či sa spracúvajú
    osobitné kategórie osobných údajov podľa § 16 alebo osobné údaje týkajúce sa
    uznania viny za spáchanie trestného činu alebo priestupku podľa § 17,



    d)   
    možné následky zamýšľaného ďalšieho spracúvania
    osobných údajov pre dotknutú osobu a



    e)    
    existenciu primeraných záruk, ktoré môžu zahŕňať
    šifrovanie alebo pseudonymizáciu.



    19. 
    Tento reklamačný
    poriadok nadobúda účinnosť 10.12.2018



     



     



     



    .............................................................



    REB - REAL PARTNERS, s.r.o.



    Ing. Martin Ilavský



    (konateľ)



     



     



     



     



     



     



     



    Reklamačný
    formulár



     



     



    Dátum podania
    reklamácie: .........................................................................................................



    Údaje
    o maklérovi, ku ktorému sa reklamácia vzťahuje: ............................................................



    Typ transakcie,
    ktorá bola zrealizovaná:  □ predaj □
    prenájom □ kúpa



    Špecifikácia
    nehnuteľnosti:
    .........................................................................................................



     



    Údaje o osobe,
    ktorý podáva reklamáciu (meno, priezvisko, adresa, kontakt, email): .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



     



    Vecný obsah
    reklamácie (vyplňuje osoba, ktorá podáva reklamáciu). Špecifikujte tiež pochybenie
    v konaní makléra alebo samotnej realitnej kancelárie.



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



     



     



    V.......,
    dňa:............................                                 ......................................................................       



                                                                                       
    Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu:



     



     



     



    Vyjadrenie k
    reklamácii spoločnosťou:



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    Reklamácia bola uznaná za
    oprávnenú: □ áno □ nie



    Odôvodnenie: 
    ..............................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    Spôsob vybavenia reklamácie:
    .....................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



    .......................................................................................................................................................



     



     



    V.......,
    dňa:............................                                 .............................................................



    REB - REAL
    PARTNERS, s.r.o.



    Ing. Martin Ilavský



    (konateľ)



     



    ___________________________________________________________________________



    S vybavením
    reklamácie (*hodiace sa označte krížikom): □ súhlasím □ nesúhlasím



     



     



     



     



    V.......,
    dňa:............................                                
    ......................................................................       



                                                                                 Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu